Kasutustingimused
Veebipoe tingimused
Veebipoe folc.ee omanik (edaspidi veebipood) on HORVEITEX OÜ (registrikood 12098820), asukohaga Veerenni 29a, 10135 Tallinn, Eesti.
Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel veebipoest.
Toodete hinnad, mida müüakse veebipoes, on toodete kõrval näidatud. Hinnale lisandub saatmistasu.
Makseviisid on tagatud Paysera poolt. Saadaval makseviiside hulka kuuluvad: Swedbank, SEB, LHV pank, Luminor, COOP pank, Visa ja Mastercard.
Kõik maksed on eurodes (€).
Saatmiskulu sõltub ostja asukohast ja saatmisviisist. Saatmiskulu kuvatakse, kui ostja esitab tellimuse.
Tooteandmed on veebipoes toodete kõrval kohe nähtavad.
Tollimaksud ja maksud
Palun pange tähele, et rahvusvaheliste tellimuste puhul võivad kohaletoimetamisel olla nõutavad tollimaksud, maksud ja tasud, sõltuvalt teie riigi eeskirjadest. Need lisakulud ei sisaldu meie hindades ja on kliendi vastutusel.
Tellimuse esitamine
Lisage soovitud tooted oma ostukorvi, et neid tellida. Täitke kõik nõutud väljad ja valige kõige sobivam tarneviis, et tellimus lõpetada. Kogu maksumus kuvatakse seejärel ekraanil. Selle saab tasuda internetipanga ülekandega või mõne muu makseviisiga.
Leping jõustub, kui makstav summa kantakse veebipoe pangakontole.
Kui me ei saa tellitud kaupa tarnida laoseisu puudumise või mõnel muul põhjusel, teavitatakse ostjat sellest esimesel võimalusel ning makstud raha (sh saatmiskulud) tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teavituse kättesaamisest.
Saatmine
Kaubad saadetakse üle kogu maailma.
Ostja kannab saatmiskulud ning vastav hinnainfo kuvatakse saatmisviisi kõrval.
Kõik saadetised Eestis jõuavad tavaliselt ostja poolt määratud sihtkohta jooksul 3-7 tööpäeva lepingumüügi jõustumise kuupäevast. Kõik saadetised väljaspool Eestit jõuavad kohale garanteeritult 28 kalendripäeva jooksul (ELi saadetiste puhul 14 kalendripäeva).
Meil on erandjuhtudel õigus kaupu saata kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Tarnepartnerid: Omniva, DPD, Itella Smartpost.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. (Sõltuvalt tootest ei pruugi ostjal tingimata olla taganemisõigust; sellisel juhul tuleb vastavad tooted ja teenused välja tuua ning need peavad vastama lõike 53(4) tingimustele) Võlaõigusseadus.)
Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik.
kasutada 14-päevast taganemisõigust, ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui selleks, et tagada kauba olemus, omadused ja toimimine samal viisil, nagu oleks teil lubatud kaupa tegelikus poes testida.
Kui kaupu on kasutatud muul eesmärgil kui selleks, et veenduda kaupade olemuses, omadustes ja toimimises, või kui esinevad kasutusjäljed või kulumine, on veebipoel õigus tagastatavat summat vähendada vastavalt kaupade väärtuse langusele.
Tagastamiseks peate esitama taganemisavalduse (vormi leiate siit: taganemisavaldus) e-posti aadressile info@folc.ee 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
Ostja kannab kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhtudel, kui tagastamise põhjus on see, et tagastatav toode ei vasta tellimusele (nt vale või defektne toode).
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendi, et ta andis kauba nimetatud perioodi jooksul üle vedajale.
Kauba tagastamisel tagastab veebipood ostjale kõik ostjalt lepingu alusel saadud maksed viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Veebipoodel on õigus keelduda tagasimakse tegemisest kuni tagastatavate kaupade kättesaamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi toodete tagastamise kohta, kumb iganes juhtub varem.
Kui ostja on selgelt valinud veebipoe tavapärasest odavamast saatmisviisist erineva saatmisviisi, ei ole pood kohustatud hüvitama tavapärasest saatmiskulust suuremat kulu.
Veebipoodil on õigus müügist taganeda ja nõuda ostjalt kaupade tagastamist, kui kaupade märgitud hind veebipoes on vea tõttu oluliselt madalam kui kaupade turuhind.
Defektne kaup
Veebipood vastutab ostjale müüdud kaupade mittesobivuse eest lepingu tingimustega või puuduste eest, mis olid olemas juba kauba üleandmise ajal ja mis ilmnevad kahe aasta jooksul alates kauba ostjale üleandmisest. Esimese kuue kuu jooksul pärast üleandmist eeldatakse, et puudus oli olemas üleandmise ajal. Veebipoe kohustus on tõestada vastupidist.
Ostjal on õigus pöörduda veebipoe poole kahe kuu jooksul pärast defekti ilmnemist, saates e-kirja aadressile info@folc.ee või helistades numbril +372 64 66 229.
Veebipood ei vastuta ostjale kauba kättetoimetamise järel tekkivate defektide eest.
Kui veebipoest ostetud kaubad on defektiga, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood defektse kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga seotud maksed.
Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või vormis, mis võimaldab kirjalikku reprodutseerimist, 15 päeva jooksul.
Otsene turundus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja sisestatud isikuandmeid (sealhulgas nime, telefoninumbrit, aadressi, e-posti ja pangateavet) ainult tellimuse töötlemiseks ja kaupade ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmed kauba kohaletoimetamiseks transporditeenuse pakkujale.
HORVEITEX OÜ vastutab andmetöötluse eest ning edastab maksete teostamiseks vajaliku isikuandmed volitatud töötlejale Payserale.
Veebipood saadab uudiskirju ja pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on väljendanud soovi neid saada, sisestades oma e-posti aadressi veebisaidil ja märkides soovi saada otsepostitust.
Ostja saab igal ajal loobuda oma e-posti aadressile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, teavitades meid sellest e-posti teel või järgides pakkumist sisaldava e-kirja juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kõik ostja poolt veebipoe kohta esitatud kaebused tuleb saata e-posti aadressile info@folc.ee või esitada helistades numbril +372 64 66 229.
Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppega lahendada, võib ostja pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Saate tutvuda menetlusreeglitega ja esitada kaebuse siin. Tarbijavaidluste komisjonil on pädevus lahendada vaidlusi, mis tulenevad ostja ja veebipoe vahelisest lepingust. Tarbijavaidluste komisjoni poolt vaidluste lahendamine on ostjale tasuta.
Ostja võib pöörduda ka vaidluste lahendamise poole kehad Euroopa Liidu.